Jesteś tutaj
Specjalista ds. archiwizacji i spraw finansowych w Wydziale Administracji
Zakres zadań:
- W obszarze archiwizacji:
- Współpraca z Archiwum Akt Nowych (AAN) i prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego, w tym:
-
- przejmowanie dokumentacji z jednostek organizacyjnych IAM w celu archiwizacji,
- prowadzenie ewidencji przejętej do archiwum dokumentacji,
- przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- udostępnianie dokumentacji archiwalnej i rejestrowanie dowodów udostępnianej dokumentacji,
- nadzór nad brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej (kat. B),
- sporządzanie rocznego planu pracy i sprawozdania do AAN,
- instruowanie pracowników o procedurach związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego,
- monitorowanie i aktualizowanie obowiązujących regulacji w tym obszarze.
-
- II.W obszarze spraw finansowych:
- Administrowanie i nadzorowanie obiegu bieżącej dokumentacji finansowej Wydziału tj. faktur, umów, wniosków zakupowych;
- Przygotowywanie raportów oraz rozliczeń usług realizowanych w ramach Wydziału;
- Weryfikowanie rozliczeń finansowych vs. założenia budżetowe;
- Wsparcie zespołu Wydziału Administracji w zakresie realizacji bieżących zadań administracyjnych.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie.
- Minimum roczne doświadczenie dotyczące obszaru archiwizacji
- Minimum roczne doświadczenie w zakresie administrowania dokumentacją.
- Komunikatywność.
- Bardzo dobra znajomość Excela.
- Wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność pracy wielozadaniowej i pracy pod presją.
- Wysoka kultura osobista.
Dodatkowym atutem będzie:
1. Doświadczenie w realizacji zamówień w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych z dnia 24 stycznia 2004 r. (t.j., Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).
2. Doświadczenie w zakresie opracowywania, monitorowania i rozliczania umów.
3. Znajomość programu Lotus Notes/
Oferujemy:
1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
2. Pracę w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniu,
3. Udział w szkoleniach wspierających rozwój zawodowy
4. Możliwość zdobycia doświadczenia w organizacji prężnie działającej w promowaniu kultury polskiej za granicą
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Termin przesyłania aplikacji do 30 listopada 2020
W celu zaaplikowania na to stanowisko, proszę kliknąć w poniższy link lub proszę skopiować poniższy link i otworzyć go w nowym oknie przeglądarki:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3c...
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Adama Mickiewicza (IAM) z siedzibą w Warszawie (00-560), przy ul. Mokotowskiej 25,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w IAM możliwy jest pod adresem email:: [email protected],
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO – w zakresie danych osobowych nieobjętych art. 221 § 1 Kodeksu pracy, a także - w przypadku wyrażenia na to zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. a) RODO;
4) Pani/Pana dane osobowe będę przechowywane przez czas realizacji bieżącej rekrutacji - do czasu jej zakończenia, a w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane będą przechowywane przez okres 12 miesięcy (w przypadku wyrażenia na to zgody);
5) W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
6) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego IAM, zewnętrzne podmioty świadczące usługi na rzecz IAM, oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej),
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w przypadkach określonych w przepisach RODO,
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
W przypadku podania danych wykraczających poza zakres wynikający z art. 221 § 1 Kodeksu pracy (tj. poza danymi takimi jak: imię, nazwisko, , datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez taką osobę, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), ich przesłanie do IAM stanowi wyrażenie przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie nieobjętym art. 221 § 1 Kodeksu pracy przez IAM w celu realizacji niniejszego procesu rekrutacyjnego.
W przypadku wyrażania woli przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w życiorysie lub wiadomości przewodniej niniejszego lub równoważnego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. moich danych osobowych przez IAM na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez IAM.