Jesteś tutaj
Specjalista ds. materiałów promocyjnych IAM
Oferta współpracy
Instytut Adama Mickiewicza (Wydziału Marketingu) poszukuje
współpracownika – specjalisty ds. materiałów promocyjnych IAM
Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, utworzoną w 2000 roku. Cel Instytutu – budowanie trwałego zainteresowania polską kulturą na świecie, realizowany jest we współpracy z partnerami zagranicznymi i poprzez międzynarodową wymianę kulturalną w dialogu z odbiorcami, w zgodzie z założeniami polskiej polityki zagranicznej. Do 2022 roku Instytut zrealizował projekty w ponad 70 krajach na 6 kontynentach. Organizatorem Instytutu Adama Mickiewicza jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Prowadzone działania będą związana ze wsparciem projektów realizowanych przez Instytut oraz działań wizerunkowych. Dotyczyć będą zamawiania, koordynacji zakupów oraz nadzorowania produkcji gadżetów i materiałów promocyjnych.
Zakres świadczonych usług obejmuje:
- udział w procesie kreatywnym związanym z wyborem gadżetów i materiałów promocyjnych,
- opracowywanie budżetu działań związanych z promocją działań IAM w zakresie gadżetów i materiałów promocyjnych,
- zamawianie oraz koordynację produkcji gadżetów i materiałów promocyjnych,
- bieżący kontakt z oferentami, partnerami i producentami,
- nadzór nad stanem magazynowym i logistyką zamówień,
- koordynację wysyłek gadżetów i materiałów promocyjnych,
- nadzór nad procedowaniem umów, zgodnie z wytycznymi i procedurami IAM,
- ścisłą współpracę z Wydziałem Marketingu.
Od kandydatek i kandydatów oczekujemy:
- przynajmniej rocznego doświadczenia w obszarze marketingu, agencji reklamowej lub agencji PR,
- przynajmniej rocznego doświadczenia w kontakcie z podwykonawcami i producentami materiałów reklamowych i promocyjnych,
- znajomości rynku materiałów reklamowych i promocyjnych oraz aktualnych trendów związanych z marketingiem oraz w obszarze materiałów promocyjnych i reklamowych,
- wyczucia stylu, wymaganego w pracy z projektantami i podwykonawcami,
- znajomości języka angielskiego umożliwiającej współpracę z podwykonawcami za granicą,
- łatwości w nawiązywaniu relacji,
- umiejętności negocjacyjnych i asertywności,
- kreatywności, terminowości, sumienności, dokładności,
- prawa jazdy kat. B.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Oferujemy:
- udział w pracach nad projektami Instytutu i portalu Culture.pl oraz budowaniem wizerunku polskiej kultury na świecie,
- współpracę w zespole zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
- zdobywanie doświadczeń w marketingu międzynarodowym,
- doskonałą lokalizację, pozwalającą na wygodny dojazd z każdego punktu w Warszawie (ul. Mokotowska), a nawet spoza niej,
- współpracę na umowę cywilnoprawną.
Termin przesyłania aplikacji do 30 października 2022 r.
Aby zaaplikować na to stanowisko należy kliknąć poniższy link lub skopiować go i otworzyć w nowym oknie przeglądarki:
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.