Specjalista ds. materiałów promocyjnych IAM

Oferta współpracy

Instytut Adama Mickiewicza (Wydziału Marketingu) poszukuje

współpracownika – specjalisty ds. materiałów promocyjnych IAM 

 

Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, utworzoną w 2000 roku. Cel Instytutu – budowanie trwałego zainteresowania polską kulturą na świecie, realizowany jest we współpracy z partnerami zagranicznymi i poprzez międzynarodową wymianę kulturalną w dialogu z odbiorcami, w zgodzie z założeniami polskiej polityki zagranicznej. Do 2022 roku Instytut zrealizował projekty w ponad 70 krajach na 6 kontynentach. Organizatorem Instytutu Adama Mickiewicza jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Prowadzone działania będą związana ze wsparciem projektów realizowanych przez Instytut oraz działań wizerunkowych. Dotyczyć będą zamawiania, koordynacji zakupów oraz nadzorowania produkcji gadżetów i materiałów promocyjnych.

 

Zakres świadczonych usług obejmuje:
 

  • udział w procesie kreatywnym związanym z wyborem gadżetów i materiałów promocyjnych,
  • opracowywanie budżetu działań związanych z promocją działań IAM w zakresie gadżetów i materiałów promocyjnych,
  • zamawianie oraz koordynację produkcji gadżetów i materiałów promocyjnych,
  • bieżący kontakt z oferentami, partnerami i producentami,
  • nadzór nad stanem magazynowym i logistyką zamówień,  
  • koordynację wysyłek gadżetów i materiałów promocyjnych, 
  • nadzór nad procedowaniem umów, zgodnie z wytycznymi i procedurami IAM,
  • ścisłą współpracę z Wydziałem Marketingu.

 

 

Od kandydatek i kandydatów oczekujemy:
 

  • przynajmniej rocznego doświadczenia w obszarze marketingu, agencji reklamowej lub agencji PR,
  • przynajmniej rocznego doświadczenia w kontakcie z podwykonawcami i producentami materiałów reklamowych i promocyjnych,
  • znajomości rynku materiałów reklamowych i promocyjnych oraz aktualnych trendów związanych z marketingiem oraz w obszarze materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • wyczucia stylu, wymaganego w pracy z projektantami i podwykonawcami,
  • znajomości języka angielskiego umożliwiającej współpracę z podwykonawcami za granicą,
  • łatwości w nawiązywaniu relacji,
  • umiejętności negocjacyjnych i asertywności,
  • kreatywności, terminowości, sumienności, dokładności,
  • prawa jazdy kat. B.

 

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych. 

Oferujemy:
 

  • udział w pracach nad projektami Instytutu i portalu Culture.pl oraz budowaniem wizerunku polskiej kultury na świecie,
  • współpracę w zespole zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
  • zdobywanie doświadczeń w marketingu międzynarodowym,
  • doskonałą lokalizację, pozwalającą na wygodny dojazd z każdego punktu w Warszawie (ul. Mokotowska), a nawet spoza niej, 
  • współpracę na umowę cywilnoprawną.

 

 

Termin przesyłania aplikacji do 30 października 2022 r.

Aby zaaplikować na to stanowisko należy kliknąć poniższy link lub skopiować go i otworzyć w nowym oknie przeglądarki:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=bcfe0631e07e425e973c36cef24d682b

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

Opublikowano: 2022.09.08 11:46
Aktualizacja: 2022.11.07 15:30
Autor: Jerzy Ziemacki
Wprowadzenie: Jerzy Ziemacki