Specjalista ds. komunikacji

Instytut Adama Mickiewicza

poszukuje do Wydziału Marketingu kandydatów i kandydatek na stanowisko

Specjalista ds. komunikacji

 

Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, utworzoną w 2000 roku. Cel Instytutu - budowanie trwałego zainteresowania polską kulturą za granicą, realizowany jest we współpracy z partnerami zagranicznymi i poprzez międzynarodową wymianę kulturalną w dialogu z odbiorcami, w zgodzie z założeniami polskiej polityki zagranicznej. Do 2022 roku Instytut zrealizował projekty w ponad 70 krajach świata na 6 kontynentach. Organizatorem Instytutu Adama Mickiewicza jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Praca na stanowisku Specjalisty ds. komunikacji jest związana z promocją projektów prowadzonych przez Instytut Adama Mickiewicza, dbaniem o spójność wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych, ścisłą współpracą z wydziałami i zespołami projektowymi realizującymi misję Instytutu.

 

Do zakresu obowiązków osoby, której szukamy należeć będzie:
 

  • prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granica,,
  • nawiązywanie i wzmacnianie relacji z mediami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,
  • prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
  • tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
  • opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów.

Od kandydatek i kandydatów oczekujemy:
 

  • przynajmniej 2 letniego doświadczenia w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,
  • ukończonych studiów wyższych w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewnych,
  • doświadczenia we wdrażaniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,
  • znajomości aktualnych trendów związanych z marketingiem,
  • wyczucia stylu, które przekłada się na doświadczenie w pracy z grafikami i projektantami,
  • biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej pracę z partnerami za granica.

 

Jeśli spełniasz powyższe kryteria a ponadto jesteś osobą, która:

  • zna polską kulturę, jest komunikatywna i nastawiona na realizację celów,
  • lubi szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafi przekonać innych do swoich pomysłów,
  • posiada doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań w myśl ustawy o zamówieniach publicznych,

 

to jak najszybciej zgłoś się do nas.

 

Oferujemy:
 

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • współpracę w zespole zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
  • działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,
  • fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu i portal Culture.pl - którymi  będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,
  • wsparcie przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych,
  • pakiet benefitów w tym ZFŚS, możliwość wykupienia dodatkowej opieki zdrowotnej,
  • lokalizację  biura w centrum Warszawy przy ul. Mokotowskiej.

 

 

Termin przesyłania aplikacji to 30 września 2022r.

 

W celu zaaplikowania na to stanowisko proszę kliknąć w poniższy link lub skopiować go i otworzyć w nowym oknie przeglądarki:

 

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=81cb33cd9b884bbdb3af8f6e4bc2b392

 

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

Opublikowano: 2022.09.08 11:49
Aktualizacja: 2022.09.13 17:54
Autor: Jerzy Ziemacki
Wprowadzenie: Jerzy Ziemacki