Specjalista ds. komunikacji
Instytut Adama Mickiewicza
poszukuje do Wydziału Marketingu kandydatów i kandydatek na stanowisko
Specjalista ds. komunikacji
Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, utworzoną w 2000 roku. Cel Instytutu - budowanie trwałego zainteresowania polską kulturą za granicą, realizowany jest we współpracy z partnerami zagranicznymi i poprzez międzynarodową wymianę kulturalną w dialogu z odbiorcami, w zgodzie z założeniami polskiej polityki zagranicznej. Do 2022 roku Instytut zrealizował projekty w ponad 70 krajach świata na 6 kontynentach. Organizatorem Instytutu Adama Mickiewicza jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Praca na stanowisku Specjalisty ds. komunikacji jest związana z promocją projektów prowadzonych przez Instytut Adama Mickiewicza, dbaniem o spójność wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych, ścisłą współpracą z wydziałami i zespołami projektowymi realizującymi misję Instytutu.
Do zakresu obowiązków osoby, której szukamy należeć będzie:
- prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granica,,
- nawiązywanie i wzmacnianie relacji z mediami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,
- prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
- tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
- opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów.
Od kandydatek i kandydatów oczekujemy:
- przynajmniej 2 letniego doświadczenia w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,
- ukończonych studiów wyższych w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewnych,
- doświadczenia we wdrażaniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,
- znajomości aktualnych trendów związanych z marketingiem,
- wyczucia stylu, które przekłada się na doświadczenie w pracy z grafikami i projektantami,
- biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej pracę z partnerami za granica.
Jeśli spełniasz powyższe kryteria a ponadto jesteś osobą, która:
- zna polską kulturę, jest komunikatywna i nastawiona na realizację celów,
- lubi szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafi przekonać innych do swoich pomysłów,
- posiada doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań w myśl ustawy o zamówieniach publicznych,
to jak najszybciej zgłoś się do nas.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- współpracę w zespole zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
- działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,
- fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu i portal Culture.pl - którymi będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,
- wsparcie przy podnoszeniu kwalifikacji zawodowych,
- pakiet benefitów w tym ZFŚS, możliwość wykupienia dodatkowej opieki zdrowotnej,
- lokalizację biura w centrum Warszawy przy ul. Mokotowskiej.
Termin przesyłania aplikacji to 30 września 2022r.
W celu zaaplikowania na to stanowisko proszę kliknąć w poniższy link lub skopiować go i otworzyć w nowym oknie przeglądarki:
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.