Jesteś tutaj
Współpracownik do wsparcia użytkowników (Helpdesk)
Instytut Adama Mickiewicza (Wydział Administracji i Wsparcia Technologicznego) poszukuje współpracownika do wsparcia użytkowników (Helpdesk)
Instytut Adama Mickiewicza jest narodową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego marki Polska poprzez aktywny udział w międzynarodowej wymianie kulturalnej. Instytut zrealizował i realizuje projekty kulturalne w 70 krajach na 5 kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Rosji, Izraelu, krajach Beneluksu, Hiszpanii, Austrii, Szwecji, Francji, Niemczech, Turcji, USA, na Ukrainie, Litwie, a także w Algierii, Maroku, Indiach, Japonii i Chinach. W ramach dotychczas zrealizowanych działań IAM zaprezentował blisko 5 550 wydarzeń, które obejrzało blisko 52 miliony widzów na pięciu kontynentach. Wszystkie projekty prowadzone przez Instytut sygnowane są flagową marką Culture.pl.
Zakres obowiązków obejmował będzie m. in.:
- zapewnianie wsparcia informatycznego użytkownikom wewnętrznym firmy zdalnie oraz stacjonarnie,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
- monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń,
- współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi,
- usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT,
- wsparcie Wydziału Administracji i Wsparcia Technologicznego w bieżących działaniach.
Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:
- praktycznej wiedzy z szeroko rozumianego help-desk’u IT,
- umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych, programowania i sieciowych,
- znajomości architektury PC oraz Apple,
- znajomość systemu Windows 10, Off2016/19, MacOS (znajomość systemu Linux będzie dodatkowym atutem),
- znajomości systemów wideokonferencji (ZOOM, MS TEAMS i pozostałych),
- znajomości Android, iOS,
- obsługa systemu OTRS,
- komunikatywności, chęci niesienia pomocy i pozytywnego podejście do użytkownika,
- umiejętności samodzielnego konfigurowania różnorakich urządzeń peryferyjnych,
- znajomości jęz. angielskiego umożliwiającej prowadzenie korespondencji serwisowej,
- umiejętności samodzielnego, logicznego i kreatywnego myślenia w przypadku pojawienia się zgłoszenia serwisowego,
- zdolności interpersonalnych: kultury, cierpliwości i przychylnego podejścia do użytkowników,
- umiejętności pracy pod presją czasu, organizacji własnego czasu pracy i dyscypliny,
- inicjatywy w podejmowanych działaniach,
- chęci samorozwoju i doskonalenia,
- dobrej kondycji fizycznej umożliwiającej przenoszenie cięższych urządzeń peryferyjnych.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość: Windows Server, Lotus Domino, SAGE, Płatnik,
- znajomość central telefonicznych i ruchu telefonicznego (system SLICAN),
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną,
- dobre relacje w zespole zaangażowanych i doświadczonych specjalistów,
- środowisko pracy wykorzystujące nowoczesne narzędzia i techniki.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o przesyłania aplikacji do 15 marca 2021 r.
W celu zaaplikowania na to stanowisko, prosimy kliknąć w poniższy link lub skopiować poniższy link i otworzyć go w nowym oknie przeglądarki:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.), dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Adama Mickiewicza (IAM) z siedzibą w Warszawie (00-560), przy ul. Mokotowskiej 25,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w IAM możliwy jest pod adresem email:: [email protected],
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a także - w przypadku wyrażenia na to zgody - w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. a) RODO;
- Pani/Pana dane osobowe będę przechowywane przez czas realizacji bieżącej rekrutacji - do czasu jej zakończenia, a w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, dane będą przechowywane przez okres 12-tu miesięcy (w przypadku wyrażenia na to zgody);
- W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem wcześniejszego przetwarzania danych.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego IAM, zewnętrzne podmioty świadczące usługi na rzecz IAM, oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej),
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, w przypadkach określonych w przepisach RODO,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
W przypadku wyrażania woli przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, prosimy o zawarcie w życiorysie lub wiadomości przewodniej niniejszego lub równoważnego oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych przez IAM na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez IAM.