Oferty współpracy

Zakres obowiązków obejmował będzie m. in.:

  • zapewnianie wsparcia informatycznego użytkownikom wewnętrznym firmy zdalnie oraz stacjonarnie,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
  • monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń,
  • współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi,
  • usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT,
  • wsparcie Wydziału Administracji i Wsparcia Technologicznego w bieżących działaniach.

Zakres współpracy:

  • współpraca z osobą odpowiedzialną za zarządzanie systemami IT wspierającymi zarządzanie projektami oraz obieg dokumentów,
  • bieżące administrowanie systemem ERP (m.in. nadawanie uprawnień, rozwiązywanie problemów użytkowników, usuwanie usterek),
  • identyfikacja potrzeb pracowników i proponowanie usprawnień,
  • szkolenie pracowników z obsługi systemów,
  • opracowywanie materiałów instruktażowych,
  • przygotowywanie zestawień i analiz w oparciu o dane,
  • mapowanie procesów, udział w pracach rozwojowych.