współpracę z kierownikiem przy tworzeniu rocznego budżetu Wydziału, planu zamówień publicznych, a następnie w zakresie bieżącego zarządzania budżetem,
przygotowywane i procedowanie wniosków zakupowych oraz projektów umów, dotyczących obszaru odpowiedzialności Wydziału Administracji i Wsparcia Technologicznego (nieruchomości, administracja, IT, archiwum i magazyny), we współpracy z wyspecjalizowanymi komórkami Instytutu,
nadzór finansowy nad procesem realizacji przez podmioty zewnętrzne zawartych umów i zamówień, prowadzenie rozliczeń i analiz,
kontrolowanie zgodności stanów magazynowych,
zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentacji magazynowej,
realizacja innych powierzonych zadań w ramach prowadzonej gospodarki magazynowej, w tym m.in. udział w okresowych spisach z natury,
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o wartości poniżej 130 000 zł.
Zakres zadań i obowiązków będzie obejmował m. in.:
współpracę przy planowaniu budżetu Wydziału oraz nadzór nad jego wykonaniem,
współpracę przy monitorowaniu procesu realizacji i rozliczania budżetu Wydziału (w tym uczestniczenie w cyklicznych przeglądach budżetów, dokonywanie okresowej analizy wykorzystania środków pozostających w dyspozycji Wydziału),
współpracę z Wydziałem Księgowości, w tym w zakresie bieżącej weryfikacji poziomu realizacji budżetu Wydziału na podstawie zapisów w systemie finansowo-księgowym,
nadzór nad realizacją i aktualizacją budżetu Wydziału, w tym monitorowanie wydatkowania środków we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania,
udział w procesie uruchamiania i akceptacji wniosków o wydatkowanie środków, umów i dokumentów finansowych, zgodnie z zatwierdzonym budżetem Wydziału, przepisami