udział w planowaniu projektów kulturalnych wykorzystujących nowe technologie, oraz rekomendowanie rozwiązań z zakresu nowych technologii przy realizacji projektów,
współpracę przy opracowywaniu dokumentów dotyczących zastosowania nowych technologii w projektach kulturalnych na potrzeby zamówień publicznych, briefów kreatywnych dla agencji, umów z kontrahentami i wykonawcami,
prowadzenie (we współpracy z menedżerami projektów kulturalnych) rozmów z partnerami zewnętrznymi z branży nowych technologii,
opracowywanie (we współpracy z menedżerami projektów kulturalnych i innymi pracownikami) harmonogramów i budżetów do projektów wykorzystujących nowe technologie,
koordynację i nadzór nad pracami producentów rozwiązań i projektów z obszaru nowych technologii, pełnienie roli Kierownika Projektu (Project Manager),
współpracę z Wydziałem Marketingu przy opracowywaniu strategii marketingowej nadzorowanych projektów oraz z Wydziałem Badań i Ewaluacji przy ewaluacji tych projektów,
współpracę przy organizacji wewnętrznych szkoleń z zakresu nowych technologii.
Do zadań osoby, której szukamy należeć będzie, m. in.:
tworzenie koncepcji badań, ewaluacji i ekspertyz, ich zamawianie oraz przedstawianie na ich podstawie wniosków i rekomendacji,
przeprowadzanie ewaluacji, kwerend i analiz służących formułowaniu ocen i rekomendacji dotyczących wybranych działań Instytutu,
monitorowanie wykonania strategii IAM,
realizacja zadań związanych z uczestniczeniem Wydziału w wymianie wiedzy i dobrych praktyk z zagranicznymi i krajowymi podmiotami z obszaru kultury i międzynarodowych relacji kulturalnych,
przygotowywanie sprawozdań, dokumentów planistycznych i strategicznych oraz innych opracowań na potrzeby organizatora oraz na potrzeby wewnętrzne, współdziałanie z innymi komórkami w procesie kształtowania i przygotowywania tych dokumentów.