Oferty pracy

Zakres obowiązków obejmuje m. in.:

  • przygotowanie i realizacja działań content marketingowych,
  • promocja treści wytworzonych w ramach projektów i przez redakcję culture.pl,
  • opracowywanie niestandardowych rozwiązań w zakresie promocji treści,
  • przygotowywanie  zestawień monitoringu oraz raportowanie aktywności komunikacyjnych,
  • przygotowywanie materiałów podsumowujących.

Do zadań osoby, której szukamy należeć będzie, m. in.:

  • inicjowanie i opracowywanie projektów przedsięwzięć zgodnych z zatwierdzoną przez Organizatora Koncepcją programową Dyrektora i z planami wieloletnimi Instytutu,
  • przygotowywanie merytoryczne projektów, w sposób pozwalający na ich dalszą realizację przez Wydział Projektów i Wydarzeń Artystycznych oraz Wydział Marketingu,
  • merytoryczna weryfikacja zgłaszanych propozycji projektowych pod względem zgodności z zatwierdzoną przez Organizatora Koncepcją programową Dyrektora i planami wieloletnimi Instytutu a także ich rozwijanie i opracowywanie,
  • przeprowadzanie kwerend i skautingów dotyczących obszaru teatru i sztuk performatywnych,
  • planowanie i realizowanie zadań związanych z budowaniem i utrzymywaniem relacji z kluczowymi partnerami,
  • monitorowanie trendów kulturalnych w Polsce i na świecie oraz dzielenie się tą wiedzą z zespołem Instytutu,
  • organizacją dla kadry Instytutu, we współpracy z Wydziałem Projektów i Wydarzeń Artystycznych, spotkań z zagranicznymi gośćmi zapraszanymi do Polski przez Instytut i jego partnerów,
  • planowanie i zgłaszanie zapotrzebowania na badania, ekspertyzy, analizy,
  • współpraca przy programowaniu innych niż związane z obszarem teatru przedsięwzięć kulturalnych i artystycznych,

a także współpraca z kierownictwem Wydziału, przy tworzeniu założeń do wieloletnich planów strategicznych Instytutu i ich aktualizowaniu.

Zakres obowiązków będzie obejmował:

  • bieżące administrowanie systemem wspierającym elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie projektami (m.in. nadawanie uprawnień, rozwiązywanie problemów użytkowników, usuwanie usterek we współpracy z firmą zewnętrzną),
  • identyfikacja potrzeb pracowników i proponowanie usprawnień,
  • szkolenie pracowników z obsługi systemu,
  • przygotowywanie zestawień i analiz na bazie danych zawartych w systemie,
  • mapowanie procesów, udział w pracach rozwojowych.

Zakres obowiązków będzie obejmował:

  • koordynowanie pracy Sekretariatu i Recepcji,
  • koordynowanie i nadzór nad zespołem Sekretariatu i Recepcji (2 – 3 osoby),
  • zarządzanie budżetem Sekretariatu i Recepcji,
  • dbanie o prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Xpertis,
  • monitorowanie kalendarzy dyrekcji Instytutu,
  • organizacja spotkań dyrekcji Instytutu,koordynacja obiegu wewnętrznego dokumentów,
  • koordynacja podróży służbowych dyrekcji oraz rozliczanie wydatków,
  • kontakt z partnerami zewnętrznymi z Polski i zagranicy (w tym prowadzenie korespondencji email),
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • przygotowywanie list gości VIP na wydarzenia organizowane przez IAM,
  • prowadzenie i tworzenie podręcznego magazynu Sekretariatu i Recepcji oraz jego ewidencja w systemie informatycznym,
  • współpraca z innymi wydziałami IAM.

Zakres obowiązków będzie obejmował m. in.:

  • udział w procesie budżetowania oraz planowania finansowego Instytutu,
  • sporządzanie analiz,
  • raportowanie wyników,
  • kontrolę wykonania budżetu oraz analizę odchyleń,
  • przygotowywanie prezentacji dla celów zarządczych,
  • wsparcie działu księgowego w obszarach związanych z raportowaniem,
  • udział  w pracach zmierzających do optymalizację procesów,
  • rozwój narzędzi analitycznych i raportowych.