Specjalista ds. finansowych
Instytut Adama Mickiewicza
poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. finansowych
Instytut Adama Mickiewicza jest narodowa instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego Polski poprzez inicjowanie międzynarodowej współpracy i wymiany kulturalnej. W ciągu dwudziestu lat swojej działalności IAM zrealizował ponad 6000 wydarzeń kulturalnych, w których udział wzięło blisko 55 milionów osób. Instytut Adama Mickiewicza jest również wydawcą Culture.pl.
Zakres zadań i obowiązków będzie obejmował m. in.:
- współpracę przy planowaniu budżetu Wydziału oraz nadzór nad jego wykonaniem,
- współpracę przy monitorowaniu procesu realizacji i rozliczania budżetu Wydziału (w tym uczestniczenie w cyklicznych przeglądach budżetów, dokonywanie okresowej analizy wykorzystania środków pozostających w dyspozycji Wydziału),
- współpracę z Wydziałem Księgowości, w tym w zakresie bieżącej weryfikacji poziomu realizacji budżetu Wydziału na podstawie zapisów w systemie finansowo-księgowym,
- nadzór nad realizacją i aktualizacją budżetu Wydziału, w tym monitorowanie wydatkowania środków we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za poszczególne zadania,
- udział w procesie uruchamiania i akceptacji wniosków o wydatkowanie środków, umów i dokumentów finansowych, zgodnie z zatwierdzonym budżetem Wydziału, przepisami dotyczącymi udzielania zamówień publicznych oraz przyjętym w Instytucie obiegiem dokumentów,
- weryfikację dokumentów finansowych i rozliczeń pod względem zgodności z budżetem, prawidłowości i kompletności oraz założonymi źródłami ich finansowania,
- koordynowanie opracowywania planu zamówień publicznych na potrzeby Wydziału,
- współpracę z Wydziałem Kontrolingu, w tym w obszarze aktualizowania planów zamówień publicznych oraz w obszarze planowania i raportowania stanu realizacji budżetu Wydziału,
- koordynację przy wprowadzaniu poprawnych i aktualnych informacji do systemu informatycznego w obszarze planowania i aktualizacji budżetu Wydziału.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego – preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami,
- doświadczenia w administrowaniu budżetem, planowaniu i rozliczaniu budżetów projektów,
- doświadczenia w pracy z umowami i dokumentami księgowymi,
- bardzo dobrej znajomości programu Excel,
- wysokiej kultury osobistej,
- zdolności analitycznych i dbałości o szczegóły,
- wysokich umiejętności efektywnego angażowania się w wiele działań i pod presją czasu,
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Dodatkowym atutem będzie:
- wiedza z zakresu finansów publicznych,
- doświadczenie w zakresie planowania budżetów przedsięwzięć kulturalnych i rozliczaniu realizacji projektów kulturalnych w Polsce lub za granicą.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dobre relacje w zespole zaangażowanych i doświadczonych specjalistów,
- pracę w prestiżowej instytucji realizującej międzynarodowe projekty w obszarze kultury i sztuki
- możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach oraz innych wydarzeniach edukacyjnych wspierających rozwój zawodowy.
CV prosimy przesyłać pod poniższym linkiem do 20 czerwca br.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.