Współpracownik z Programem I, CULTURE Orchestra

I,CULTURE Orchestra (ICO) to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się orkiestr młodzieżowych na świecie. To międzynarodowy zespół młodych muzyków, których rosnący poziom wykonawstwa doceniają melomanii, dziennikarze, eksperci i wybitni soliści. Powstaniu Orkiestry przyświecała idea solidarności oraz postulat budowania mostów ponad podziałami kulturowymi i politycznymi.
 
Powołany przez Instytut Adama Mickiewicza w 2011 rok program jest szczególną okazją do spotkania młodych muzyków z Polski, Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainy. Podczas prób, koncertów i tournée, młodzi muzycy zdobywają doświadczenie w budowaniu relacji, współpracy oraz tworzeniu społeczności opartej na wzajemnym zaufaniu.
 
W ciągu siedmiu lat swojego istnienia I, CULTURE Orchestra zagrała ponad 41 koncertów w ponad 25 miastach, występując w najbardziej prestiżowych salach koncertowych oraz na słynnych festiwalach w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Hiszpanii, Francji, Szwecji, Islandii, Danii, Litwie, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainie. Do dziś w Programie uczestniczyło ponad 600 młodych muzyków.
 
I, CULTURE Orchestra stanowi idealne narzędzie do promocji Polski. W 2018 r. zespół włączy się w program obchodów 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie, koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwój strategii promocyjnej ICO we współpracy z menadżerem Programu;

2. Monitorowanie rynku, konkurencji, analiza obserwacji i działań do zmiany;

3. Organizacja i realizacja sesji fotograficznych, filmów promocyjnych, nadzór nad produkcją materiałów drukowanych;

4. Nadzór nad projektowaniem identyfikacji wizualnej, publikacji drukowanych, stron internetowych;

5. Współorganizacja wydarzeń medialnych przy Programie ICO;

6. Tworzenie tekstów na potrzeby projektu ICO;

7. Współpraca z rzecznikiem prasowym IAM oraz działem komunikacji;

8. Zarządzanie kompleksowymi kampaniami oraz prowadzenie profili w mediach społecznościowych ICO (Facebook, Twitter, Instagram), a także relacje z blogerami:

  • tworzenie planu contentowego (dobór typów oraz miejsc publikacji), redagowanie i pisanie artykułów;
  • budowa brandu i dbanie o wizualny aspekt całej prowadzonej komunikacji;
  • tworzenie grafik towarzyszących wpisom o Orkiestrze na portalach społecznościowych;
  • obsługa płatnych, zaakceptowanych przez IAM reklam na Facebooku (tworzenie grup docelowych i analiza dotarcia informacji), których koszty będą pokrywane przez IAM na podstawie odrębnych dokumentów.

9. Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej ICO pod kątem zawartości;

10. Aktualizacja list mailingowych Orkiestry;

11. Monitorowanie obecności informacji o działaniach Orkiestry w mediach;

12. Przygotowanie (tworzenie treści, grafik, konstrukcji emaila) oraz dystrybucja newslettera Orkiestry;

13. Budowanie i utrzymywanie współpracy z instytucjami Krajów Partnerskich w celu promocji przesłuchań, warsztatów i tras koncertowych ICO;

14. Opracowywanie raportów i prezentacji na temat projektu ICO na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (partnerzy, MKiDN itp.).

Wymagania

1. Doświadczenie (minimum rok) w prowadzeniu i koordynacji strategii promocyjnej projektu;

2. Doświadczenie (minimum rok) w zarządzaniu kampaniami oraz w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych oraz stron internetowych;

3. Ukończone studia wyższe (preferowane kierunki – marketing, polonistyka, PR, reklama, komunikacja dziennikarstwo, socjologia, antropologia kulturowa, kulturoznawstwo, zarządzanie kulturą i mediami);

4. Doświadczenie we współpracy z mediami;

5. Lekkie pióro – tworzenie not prasowych, treści na strony www, oficjalne pisma;

6. Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego;

7. Biegła znajomość programów pakietu MS Office;

8. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;

9. Samodzielność, sumienność, systematyczność, komunikatywność;

10. Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin.

Dodatkowym atutem będzie

1. Wiedza z zakresu muzyki klasycznej/współczesnej oraz funkcjonowania międzynarodowego środowiska muzycznego;

2. Znajomość języka rosyjskiego;

3. Doświadczenie we współpracy z instytucjami kultury;

4. Wiedza z zakresu finansów publicznych (prawo zamówień publicznych, procedury przetargowe, zapytania ofertowe);

5. Znajomość protokołu dyplomatycznego.

 
Współpraca odbywać się będzie na podstawie umowy cywilnoprawnej.
 
CV prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 15 stycznia 2018 z dopiskiem "ICO".

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
 
 
Prosimy o zastosowanie w przesyłanych dokumentach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie współpracy na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji oraz zgodę na przetwarzanie tych danych także po zakończeniu procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 VIII 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).” Informacja na temat administrowania danymi: niezależnie od wyniku procesu wyboru, IAM zachowuje nadesłane oferty w bazie danych pod kątem przyszłych rekrutacji. Dane będą przechowywane w bazie przez rok od terminu nadesłania. Administratorem danych osobowych pozyskiwanych w związku z rekrutacją jest Instytut Adama Mickiewicza, adres siedziby: ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa. Dane będą przetwarzane, zgodnie z ustawą z dnia 29 VIII 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922) w celach rekrutacyjnych, w tym w związku z przyszłymi postępowaniami rekrutacyjnymi. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu przeprowadzenia rekrutacji.

Opublikowano: 2018.01.09 17:18
Aktualizacja: 2018.01.31 10:16
Autor: Dagmara Staga
Wprowadzenie: Anonim